diumenge, 13 de març del 2016

Un nou món TWITTER!

Abans de res, m'agradaria disculpar-me per la tardança a l'hora de penjar aquesta entrada, ja que ja fa diversos dies que vam treballar l'aplicatiu Twitter a classe, però degut a què el dia 22 de febrer vaig començar el Praticum I a l'Escola Bressol Municipal de l'Ajuntament de Barcelona el Timbal (EBM el Timbal) que, gairebé no he tingut temps per al bloc.

En primer lloc, m'agradaria comentar que sempre havia sentit parlar sobre Twitter i sobre els seus hashtags (#), però mai havia tingut la necessitat de crear-me un compte, ja que cap dels meus coneguts o amics l'utilitzava de forma diària per comunicar-se, fins que l'altre dia a classe la professora ens va animar a fer-nos un compte, tot explicant-nos les infinites possibilitats que té com a buscador d'informació actual.

En segon lloc, m'agradaria parlar-vos sobre els meus primers avenços en aquest aplicatiu, com ja us he explicat, completament nou per a mi. Per començar, el procés de registrament va ser bastant fàcil, només vaig haver de seguir les passes que m'anaven indicant i, un cop ja havia omplert el que em demanaven, em van enviar un correu a la meva adreça electrònica per tal de confirmar que donava d'alta el meu usuari i activar així definitivament el meu compte. Tot seguit, vaig començar a personalitzar el meu perfil, tot pujant una imatge de perfil i de portada, afegint informació addicional i d'interès al perfil com ara la meva data de naixement, els meus estudis i un enllaç directe a aquest bloc. A més a més, vaig començar a seguir als meus amics i a pàgines d'organitzacions i fundacions que m'interessaven. Per acabar, vaig fer una recerca sobre temes d'actualitat d'educació, vaig retweetejar un tweet i vaig fer un tweet propi on utilitzava el nou hashtag creat per la meva classe d'Alfabetització Digital (#Digitalteachers1).

Finalment us animo a què us registreu i pugueu gaudir de les possibilitats que us ofereix aquesta xarxa social i, per a tots aquells interessats en l'educació, a continuació us adjunto una sèrie de comptes interessants a seguir:

-@CCEFinland, CEE és una cooperativa de recerca internacional basada en l'organització, l'educació i l'invenció pedagògica creativa.
-@Edu21_cat, Edu21 promou la millora de l'educació en tots els seus aspectes, mitjançant el debat, la reflexió pedagògica i, l'impuls i divulgació de projectes d'innovació.
-@educacion3_0, Revista Educación 3.0 és la revista de l'aula del segle XXI, on exposa continguts i recursos en paper, web i xarxes socials.
-@educacionTIC, Educación TIC és un punt de trobada per compartir informació i continguts sobre l'educació.
-@educaINTEF, Educación INTEF està creada per l'Institut Nacional de Tecnologies Educatives i de Formació del Professorat del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
-@ensenyamentcat, està creada pel Departament d'Ensenyament i la Generalitat de Catalunya.
-@FundacioBofill, Fundació Jaume Bofill és una fundació que impulsa reptes sobre l'educació a Catalunya amb debats, recerques i innovacions.
-@NSWEducation, Publica notícies i informació sobre el NSW Departament d'Educació.
-@RosaSensat, L'Associació de Mestres Rosa Sensat lluita per garantir una educació de qualitat per a tothom.
-@xtec, XTEC és la Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya creada pel Departament d'Ensenyament i la Generalitat de Catalunya.

PD: Aquí podeu veure com és el meu compte de Twitter @claaudiag7. Al bloc he afegit un gadget que us permet accedir a ell directament.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada